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PhD. Aizaga Villate Miguel Angel

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dc.contributor.advisor Aizaga Villate, Miguel Angel
dc.contributor.author Merchán Macas, Verónica Mariana
dc.date.accessioned 2023-07-14T20:37:14Z
dc.date.available 2023-07-14T20:37:14Z
dc.date.issued 2021-03
dc.identifier.citation Merchán Macas Verónica Mariana (2021) PLAN SOCIAL MEDIA MARKETING PARA LA EMPRESA BANCO PICHINCHA, MEDIANTE LA APLICACIÓN BILLETERA MÓVIL . Quito: Universidad Israel 2021, 65p. PhD. Aizaga Villate Miguel Angel, UISRAEL-EC-MASTER-MARK VIRT-378.242-2021-011 es_ES
dc.identifier.issn UISRAEL-EC-MASTER-MARK VIRT-378.242-2021-011
dc.identifier.uri http://repositorio.uisrael.edu.ec/handle/47000/3716
dc.description It is a financial group founded in Ecuador in 1906, committed to the development of the countries in which it operates and its inhabitants. It has a leadership position in the Ecuadorian market, where it is the largest banking institution and also has a presence in Peru, Colombia, Panama, Spain and Miami. The Bank is a financial institution performing financial intermediation tasks, receiving money from agents economic agents (deposits) to grant loans to other economic agents (credits) and generate an additional benefit on the investment, the purpose of Banco Pichincha is to inspire and reward trust, through the offer of banking products and services, in which we can mention: bank accounts savings, currents, programmed savings, investments, credits, credit cards, also services of: drafts, national and international transfers, payments, and products to third parties, both for the segments: individuals, SMEs, companies and microentrepreneurs. The trajectory that Banco Pichinch has maintained es_ES
dc.description.abstract Es un grupo financiero fundado en Ecuador en 1906, comprometido con el desarrollo de los países en los que opera y de sus habitantes. Cuenta con una posición de liderazgo en el mercado ecuatoriano, donde es la mayor institución bancaria y tiene presencia también en Perú, Colombia, Panamá, España y Miami. El Banco es una institución de tipo financiero realizando labores de intermediación financiera, recibiendo dinero de agentes económicos (depósitos) para otorgar en préstamos a otros agentes económicos (créditos) y generar un beneficio adicional sobre la inversión, el propósito de Banco Pichincha es inspirar y retribuir confianza, a través de la oferta de productos y servicios bancarios, en los cuales podemos mencionar: cuentas de ahorro, corrientes, ahorro programado, inversiones, créditos, tarjetas de crédito, además servicios de: giros, transferencias nacionales e internacionales, pagos, y productos a terceros, tanto para los segmentos: personas, pymes, empresas y microempresarios. es_ES
dc.format.extent 65P es_ES
dc.language.iso spa es_ES
dc.publisher Quito: UISRAEL es_ES
dc.relation.ispartofseries MASTER-MARK VIRT;011
dc.rights openAccess es_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/ es_ES
dc.subject liderazgo es_ES
dc.subject mercado ecuatoriano es_ES
dc.subject intermediación financiera es_ES
dc.subject agentes económicos es_ES
dc.subject.other MARKETING es_ES
dc.subject.other VIRTUAL es_ES
dc.title PhD. Aizaga Villate Miguel Angel es_ES
dc.type masterThesis es_ES


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